Fatma-asar Rusapolat canım benim başın sağolsun ben gebeyken seninle postlarda konusmuştuk bende kaybettim bebegmi allah sabırlar versin
Rusapolat Fatma-asar amin canım hatırladım seni. Allah yardımcımız olsun. Ben tekrar hamileyim şükür . 13+2 olduk . Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Sendenbanakalan Deryayurt 6 haftalık tı düşük yaptım kürtaj olmadım .dr korun dedi ilişki yasak vs demedi kanamam bi hafta sonra btti açıkcası korunmada olmadı
Nuruzunn Deryayurt kanaman bitince başlayabilrsin demişti ama 2,3 ay korunmak gerek rahim toparlaması açısından hamilelik için
Deryayurt Nuruzunn banada korun en az iki ay dedi benim kanamam kesildi bugün normal mi acaba dün olmuştum kürtaji