Kızlar merhaba ; açlık kan şekerim sağlık ocağında bakıldığında 113 mg/dL çıkmıştı . Bugün şeker yükleme testi yaptırdım. Değerim ; GLUKOZ-75G OGTT 0.DAKİKA’dan sonra ilk edepta 91mg/dL , sonraki kan verişimde 75mg/dL en son kandada 106mg/dL çıktı ?. Doktorum öğlenden sonra hastanede olmadığı için gösteremedim sonucumu. Yani ; En düşük:75 - En yüksek:106 çıktı.
Normale düşmüş mü sizce ?