Mmehtappp Haftada çalışır raporu aldığımızda çalıştığımız kuruma (devlet kurumu) dilekçe vermek gerekiyor mu kızlar ve kaçıncı haftada izne ayrılıyoruz yanj kaçıncı haftaya kadar caliscaz
Anneolmakisteyenkedi Mmehtappp Mmehtappp dilekçe değil ama raporu vermiştim personel işlerine 37. Haftaya kadar istersen çalışabilirsin çalışır raporunda izin tarihi yazıyodu benim , çok yorulursan çalışamaz alıp daha erken de çıkabilirsin 😇
Azraa33 Ben de 32. haftamdayım çalışmayı düşünüyorum herhangibi bir rapor alıp işini vermek zorunda mıyız
Busraerkemen Azraa33 32. Haftada çalışır raporunu vermek zorundasın, 37.haftada da mecburen izne ayrılıyorsun.
Janssue Azraa33 doğum izni konusunda sorun yaşarsınız. 32.hafta izne çıkmak için rapor veya çalışmayı 37ye uzatmak istiyorsanız da ona göre düzenlenen rapor sunmak zorunlu