Çalışır raporu aldığınızda çalıştığınız kuruma vermek zorundasınız çalışmaya devam edebilmek için. 37.haftaya girdiğinizde çalışamıyorsunuz zaten aldığınız çalışır raporunda izne ayrılma tarihi yazıyor o günden itibaren zaten çalışamazsınız. Ben 32+3 iken rapor alabildim 37+3 olarak izne ayrılma tarihi verildi.