arslansedaa benim de bir ara böyle oldu 20 haftalıkken.doktorum idrar tahlili doppler eko falan kontrol etti bir şey çıkmadı.bir süre tansiyon ilacı verdi o bitti sonra 12/8 hep.tuzlu yemeyin ayaklarınız şiştiyse ödem tutmuş olabili ve bol su için.mutlaka ve mutlaka doktorunuzla görüşün durumu bahsedin.paniklemeyin hamileyken böyle şeyler hep oluyor. Stres sıkıntı vs de tansiyonu yükseltebiliyor.
Şunu da unutmayın 14/9ve üstü risk.
Ben panikle hastaneye gidince 15/8 olduğu için doktorum detaylı testler yaptı.