Kahvedelisi 5+4 de görünmüstü benim. 6+5 te de bebeği gördük ve kalp atışını dinlemiştik cok sukur canım. Gec dollenme vs konusu olursa eğer şimdiden gitme aşırı stres yaşarsın. Ilk gebelik geç döllenme olmuştu 8. Haftada nerdeyse kalp atışını duymuştum.