Neslihan35 Ezgi1707 benim perşembe günü randevum var gidince soracağım ama en son sorduğumda 65 bindi
Ezgi1707 Neslihan35 bende 61 diye hatırlıyorum normalde bende oraya gidiyorum ama en son bir çınarlıya gittim fiyatı yarı yarıya tekrar zam gelicek mi haziranda egepole bilginiz var mi
dunnobeck Ezgi1707 Benim doktorumun kendi kliniği var ama egepol anlaşmalı. Haziranda zam gelir büyük ihtimalle dedi
Neslihan35 Ezgi1707 60 bin dedi 30 uncu haftayı doldurunca fiyat sabitlemesi yapabiliyormuşuz. Parayı ödeyip zam falan gelirse etkilenmemek için. Benim doğumum ağustos ara zam olabilirmiş
Ezgi1707 nisaakb ben odaları gezdim çok temiz büyük ilk zamanlar bulantım var diye serum yemistim çalışanlar çok ilgiliydi siz kaç haftalık siniz
Ezgi1707 nisaakb siz sabitleme yaptınız mı fiyat olarak yada kaçıncı haftada sabitlediklerini sizede söylediler mi