Esra-kordali Merhaba anne adaylarııı ve anneler ❤️ Erkek isimleri konusunda çok bi seçenek yokmuş gibi geliyor ve şimdiki nesildeki isimler bana çok anlamsız ve saçma geliyor. Sizin kulağa güzel gelen ve anlamlı isim önerileriniz var mı? 😍
__Kubracik01__ Esra-kordali benimde oglusum olacak adını cihan koymayı düşünüyoruz dünya evren demek ,o bizim dünyamız olacak inşallah 🥰
Katya1 Esra-kordali sağlıkla kucağınıza alın , bizimde oğlumuz oluyo isim henüz düşünmedik bizde şu yeni nesil 4 harfli isimler bana da cok anlamsız geliyo yaa daha vaktmiz var inşallah anlamı güzel bir isim buluruz😇
Esra-kordali seydabal_60 eymen ismi etrafımda fazlasıyla var o yüzden koymak istemiyorum ama tabii güzel bir isim hayırlı olsun🥳
Esra-kordali MadameTussauds bu isimi bende düşündüm fakat eşim beğenmiyor eş ile bir uyum içinde isim seçmek cok zormuş😔
MadameTussauds Esra-kordali Ben her zaman oglum olursa Egemen koymak isterim diyordum Esiminde hosuna giden isim olunca koyduk sükür ama size fikir olarak Göktug, Metehan, Yigit, Mert olabilir mesela