Nesli97 21 haftalık hamileyim ama hala isme bir türlü karar veremedim. Hem çok özel olsun hem anlamlı olsun hem de manevi yönü de olsun istiyorum. Günümüzün çoğu ismi hoşuma gitmiyor o tarz istemiyorum. Biliyorum çok şey istiyorum ama siz beni anlarsınız. İsim önerilerinize açığım 🥲
Cnsyldz Nesli97 bende 21 haftalık hamileyim hangi ismi koymaya kalksam bir şey buluyolar bende aklımdaki bütün isimlerden vazgeçtim başka isim arıyorum ve içime sinmiyor hiç bir isim 🥹
Yzc_asli Nesli97 bende sizin gibi çok kararsızlık çektim sonunda Aylin isminde karar kıldık, hem yeni herkeste olan isimlerden değil hemde çok naif kibar bence 🩷 anlamı da ay parıltısı demek 🪽
ikra17 Nesli97 ayy çok zor bu süreç kendi adım diye demiyorum ama İkra ismi çok güzel hem anlamı güzel hem isim kulağa çok hoş geliyor hemde çok yayılmadı çocuklar arasında peygamber efendimize gelen ilk vahiyde Alak suresinin başında geçiyor anlamı oku adım İkra olmasaydı ve kızım olsaydı İkra ismini düşünürdüm 🫶🏻 sağlıkla gelsin güzel kızın canım 🌸
maihayal Ahsen ve Nisa isimlerini çok beğeniyorum ben kızım olursa koymayı düşünüyorum nasipse ama şimdi oğlumuz olacak onun da ismi Ahlas olacak büyük ihtimalle, Asya ismi de hoş bence
Gmzexx Nesli97 benimde kızım olacak inşallah doğa ve asmin arasında kararsız kaldım ikisinden biri olacak bizim de