Merida06 Kızlar merhaba ben bugün ikili tarama sonucunu öğrenmeye gittim ama doktor bir şey demedi ya rapor şeklinde falan olması gerekmiyor muydu şehir hastanesinde talipliyim bilgisi olan benide aydınlatırsa sevinirim
cileklitursu Merida06 kan sonucu E nabizda düşüyor sanırım grafik çıkıyormuş oda sadece doktorun sistemine düşüyormuş bana sadece usg kağıdı verdi
Cnsyldz Merida06 hem özel hem devlet hastane takipliyim 2 li tarama testini devlet hastanesinde yaptırdım doktora test sonucumu almak istiyorum dedim sonuç iyi dedi vermek istemedi ama ben ısrarla istedim özeldeki doktorumada göstermek için🫣😀
Esseraa22 @Merida06 normalde veriyorlar.bende şehir Hastanesi’ne gidiyorum ucluyu yaptırdım doktora girmeden hemen yazıcıdan aldım getirdim baktılar bana verdiler birdaha ki gittiğinizde söyleyin isteyin belki lazım olur olaki başka bir hastaneye falan gidersiniz
Esseraa22 @Merida06 sekreterden de alabilirsiniz ben şehir Hastanesi’ne gittiğim için önce doktorun odasına girdim ordan sekretere üçlü tarama. Var dedim tamam dışardaki gris açan sekreterin ordan yazıcıdan aldım doktora gösterdim kağıt bende kaldi
Merida06 Esseraa22 şimdi bende haziranda 3lü için gideceğim gittiğimde ikili tarama sonucunu alabilir miyim diye sekretere soruyum bi o zaman verir umarım. siz hangi şehirdediniz
Esseraa22 @Merida06 ankaradayim aynen verirler alirsiniz Doktor nasıl baktiki sonuca normalde çıktı alıp öyle bakar
Merida06 Esseraa22 sadece bilgidayardan baktı benden çıktı almamı söylemedi bende çok şaşırdım hangi şehir hastanesine gidiyorsunuz bende ankaradayım etlik mi sizinkide