Byzz61 inşallah tutar canım bu 2 hafta dikkat et kendine ben kşomen kullandım adetin 15. Günü 29 nisan 16 ve 17mm Yumurta vardı doktor iğne vermedi başka takibe de almadı 1 2 mayıs gibi ağrılarım hafifledi o zaman çatlama olmuştur inşallah dşye düşünüyorum daha testte göremedim ama bana da dua eder misin pozitif göreyim sağlıkla büyüsün🥺