neslihan-08 Herkese merhaba 10. Haftamın içerisindeyim ikili tarama testini hangi haftalarda yaptırdınız ya da yaptırmamayı düşündünüz mü
Srp53 neslihan-08 12 haftada yaptırmıştım ben kesin bir sonucu yok tabii birçok değişkene bağlı durum değişebiliyor
sraleyna neslihan-08 ben yaptırdım 15 haftalığım şu an fetal DNAyı da onun sonucuna göre yaptıracaktım çünkü çoooook maliyetli bir şeydi şükür her ne kadar tarama testi olsa da sorun çıkmadığını söyledi doktorum
neslihan-08 Ben daha kalp atışını duymaya gidemedim sürekli aldığım randevu iptal oluyor ya da randevu bulamıyorum en son 4. Haftada gittim öğrendiğim zaman da yani epeydir gidemediğim için içim rahat etmiyor bari bekleyip ikili tarama zamanı mı gitsem diyorum
neslihan-08 Minnakpopus randevu oluşturabilirsem en kısa zamanda gidicem inşallah siz kaç haftalıkken duydunuz kalp atışını
Minnakpopus neslihan-08 canım ben 29 haftada hepi topu 3 kere gittim kontrole çok şükür bir sıkıntım olmadığı için. O yüzden sen git kalp atışını duy Allahın izniyle ona görede bir yol çizersin kendine. Her gebeliğin seyride farklı o yüzden ben çok erken gitmedim yani gittim keseyi gördüm kalp atışını duydum o yüzden. Sen çok erken öğrenmişsin 6haftadan sonra kalp atışı duyulabiliyor ama 9a kadar duymayıp 9 da duyanlarda var unutma
neslihan-08 Minnakpopus aynen bende takip ediyorum forumlarda diğer gebelerin süreçlerinden biliyorum aslında işimizden dolayıda hemen gidemiyoruz kalp atışını duyduktan sonra rahatlıyocam kendimi çok kasmak da istemiyorum bir sıkıntı olsa Allah korusun vücudum tepki verir diye düşünüyorum