Nzl_1999 Evet sonunda sona yaklaştık 28 mayısta sezeryan olucam aşırı heyecan ve korku var sanki ilk çocuk gibi 3. Çocuk ilk defa bu hastanede doğum yapıcam burada yapan varmı nasıl bi yer
Filizklc004 Benimde 7 haftam kaldı dün gitim oraya bende orda yapıcam Allah nasip ederse inşallah Uğur Karahana kayıt açtım siz hangi doktora gidiyorsunuz
pinarrr67 Filizklc004 ugur karahan hiç ilgili bi doktor degil Perihan hanım var ona gidin harika bi kadın ben sezeryan oldum onda cok memnun kaldım
Filizklc004 pinarrr67 Evet gerçekten hiç ilgilenmiyor sen soru sormadan konuşmuyor bile perihan hanımda randevu düşmüyor