babyloving Evet 🥹. Pozisyon baş aşağı 3 haftadır zaten. Tam 7 tane ilaç kullanıyorum şuan. Enfeksiyonda var. Gebelikte normal kullanılanda var içinde ilaçların, bebişi içerde tutmak içinde fitil, kasılma önlemek için falan. Bakalım 35’i görmeye çalışıyoruz