Kuzular lütfen içimi rahatlatın🥲 35 yaşındayım ve artık bebeğimiz olsun istiyoruz. Aralık ayında bir düşüğüm oldu. İki aylıkken kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım. Doktor kontrolünden sonra gelişimi durmuş ve 15 gün hiç belirti vermeden öylece beklemiş içinde. Kanama başlayınca anladık bir sıkıntı olduğunu. Ara verdik denemelere. Şimdi tekrar deniyoruz ama üç aydır herhangi bir gelişme yok. Hep de duyuyorum etrafımdan düşükten hemen sonra hamile kaldım diye. Ama bizim olmuyor😔