Bumah ben net olarak 19.haftada hissetmeye başladım ama 19.haftanın sonundayım şimdi bi gün çok hareketli bi gün çook az yani 1 kere hissetmek yetmiyor gönül her elini koyduğunda hissetsin istiyor, hissedemeyince panik oluyor. Annelik eli karnında, yüreği ağzında bi süreçtir diye boşuna dememişler 🥲