Zeyhiraa 39+2 deyiz 1 aydır yalancı sancılar be 3 cm acılma var 3. Gebelıgım ama kızım hala gelmıyorrr rahat herhalde yerinde 🤣 sancıları baslatmak ıcın neler yaptınız hanımlar onerilerinize ıhtıyacım var ama takatiim kalmadııı