LavinsMom 7 gün içinde doğumu başlatmak için ne gibi bi önerilerde buluna bilirsiniz? Bunu yaptım da geldi dediğiniz ne var?
Pinar0711 LavinsMom kismetinde ne zamansa O zaman geliyor bebekler. Burda her şeyi yaptım gelmedi 41 ci haftada süni sancı aldım söyleyenler de var. O yüzden bende boşuna kendimi yormak istemiyorum, 😂
LavinsMom Pinar0711 37+1 ve ikinci sezaryen olacak. Doktor tutturdu 39 ama heem yuruyemiyorum artik hem de ikizler istemiyorum. O da bu gune veriyorum erken gelirse de gelsin ama mudahele ile yapiyorsam 39 hafta yapacagim diye diretti. Bide duz bagirsak kanamam var deliriyorum ya kimse anlamiyor beni . Bide ani bisey olursa 4 saatlik yolum var korkuyorum baya
dilaraaydinn Ben naparsam yapiyim ikizler olacak her türlü 😂 Çok kafana takınca hiç gelmez, imkanın varsa çömerek yer silebilirsin, merdiven inip çıkmak çok iyi geliyor diyolar. Önümüzdeki hafta 36′yı doldurunca ben de başlayacağım artık