ozlemrcp0476 abdulhamit bey defaktonun tam karsisinda mavi buyuk bir bina da ben cok memnunum. Cok kibar ne sorsam cevapliyor. Cok pismanim ona onceden gitmedigime. Tek sorun yogun ama zaten 3 haftada bir gidiyorum o gune radevum sorunsuz geciyor. Muayne esnasinda hic acele etmiyor. Alper beyde malesef 1 dk surmuyordu. Sorularima cevap bile alamiyordum. Ayrica abdulhamit beyin Cihazlari son model. O da 150 tl aliyor ama inan hakkini veriyor. Her gittigimde 6 boy resim veriyor. Cok ilgili. Benim pzt gunu cok hafif pembe kanamam oldu acil gel dedi. Gittim 10 gunu coktan gecmisti son muaynemde. Neyse cok detayli bakti. Bebek etrafi cok iyi birde vajinal bakalim iyice emin olalim dedi. Bir cihaz almis kamerali aninda buldu sorunu rahim.l agzinda kucuk bir polip varmis o kaniyor ama dert edecek hic birsey yok dedi. Bebekle alakasi yoktu cok sukur. Ve 5 kurus para almadi benden. Insallah hep boyle gider.