Nurbanu29 ben igdirda oturuyorum orda devlet hastahanesi berbat hic doktor yok ozel hastahanedeki doktorda hic ilgilenmedi ustune 400 lira hesap cikti sonra ozel bir kilinige gittim oda cok para gozdu sadece muaynesi 150 lira bende bize 1 saat uzaklikta olan dogibeyazita gittik yine ozel fakat yol cok yoruyor sadece iki kez gidebildim dogurana kadarda olmayacak bu gidişle ama iyi olan sey su ki en azin dan bebekte gorunurde bir sey yok insallh ta olmaz siz neden yaptirmadiniz