Patiseverana Ben de bu sorundan muzdariptim ulasilabilir olmasi icin telefon numarasini veren ve ulasabildigim bir doktora gectim. Su an ne olursa olsun, kac olursa olsun mesaj at, acil durumlarda ara diyen ve geri donus yapan bir doktorum var. Devletteki doktorlardan boyle bir sey beklenemez zaten ama en azindan ozeldeki doktorlarin ulasilabilir olmasi gerektigini dusunuyorum. Ozellikle kadin dogum ve cocuk doktorlarinin.