Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah vaktinde sağlıcakla gelir minik kuzu. Benim arkadaşım da 20li haftalarında böyle bir şey başına geldi sancıları vardı, akciğer aşısı yaptılar dinlenme verdiler normal vaktinde geldi sonrasında. Sen içini ferah tut her şey eminim çok güzel olacak