Kızlar 33+1 bugün kontrol hakkım olduğu için açıkçası kilosunu öğrenmek için gittim ağrım da oluyor dedim bazen doktor baktı sonra alttan ultrasonla bakmam lazım dedi neden dedim açıklık olabilir bebek çok aşağıda dedi ki en başından beri ben çok aşağıda hissediyorum zaten hareketlerini neyse alttan baktı rahim ağzı uzunluğu iyi ama bombelik var dedi ne olduğunu o anlatamadı açıkçası nst istedi bir şey çıkmadı ağrı baskı olursa gel dedi böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba