Kızlar doğum yapalı 16 gün oldu ve uyuz olduk bebeğim daha 2 haftalık ve emziremiyorum göğüslerim heryerim kaşınıyor kafayı sıyırmak üzereyim psikolojim gerçekten yerlerde aşırı mutsuzum.sağdığım süt yetmiyor bebeğim yarım saatte 1 bir saatte 1 uyanıyor ve yetişemiyorum aç kalıyor allah rızası için en iyi ilaç hangiis yazın gidip alayım ixabion losyonn sürdüm fayda etmedi çıldırcam gerçektennn😫😫😫😫😫