Deleted33000 Kızlar bugün kontrolüm vardı oğluşumu gördüm 2225 Gr olmuş kafası 35 haftalık dedi doktor boyu da uzun bu haftalarda sizin bebisler nasıldı ve nezaman doğdu 🥳🥳
Sensen34 Benimde geçen cuma kontrolüm vardı 33+0 kilosu 2500 boyuda 45 cm dedi doktor sağlıkla gelsinler insallah 😍
Aydur_4242 Deleted33000 benim sezeryan 17 haziran gibi alırız dedi doktor ya umarım tam zamanında gelirler sağlıkla inşallah ☺️🥰
Sensen34 Deleted33000 doktorunuz her hafta mı çağırıyor peki bize artık her hafta gelin dendi ama 2 haftada bir gitsem sorun olur mu acaba diye düsünüyorum
Deleted33000 Aydur_4242 inşallah vaktinde dogsunlar canım benim normal doğum ilk ikiside bunu da normal bekliyoruz
Deleted33000 Sensen34 daha kan sonuçlarını göstermek için gireceğim ozaman söyler sanırım bidaha ne zaman gelcegimi
Aydur_4242 Deleted33000 hayırlısı inşallah tam zamanında gelsinler sizinde kasiklarda ağrı oluyo mu şu iki gündür kasiklarim ara ara ağrı oluyo acaba neden olur
Aleyna-K Bende dün muayene oldum 29+6 da 1500 kilo dedi doktor haftasına göre iyi dedi oğlum için. 34 de çağırdı nst ye de başlarız artık dedi. 😇 sağlıkla gelsinler
Deleted33000 Aleyna-K evet benimde bugün ilk nst çekildi sonucu daha göstermedim bekliyorum ama çekilirken benim bebiş de içerde hıçkırıyordu yerinde durmadı kalp atsini tutturamadı pek
Deleted33000 Aydur_4242 evet oluyor o ağrı canım hatta bazen bebek kafasini seyimde oynatıyor gibi oluyor galiba bebişler gelmeye yer yapıyorlar