Bir-anne21 Kızlar ilk anneliğim bebeğim 1 aylık serum fizyolojik öneriyo çoğu kişi ama ben korkuyorum kaynanam sütünü damlat burnuna dedi deneyen varmı anne sütüyle bebeğimin burnunaçılırmı ve denediyseniz lütfen tarif edermisinşz yapılışını
melikeyimmmmm Kızım bebekken burnu tıkanmıştı annemde süt damlat demişti kardeşlerime ve banada öyle yaparmış zamanında ben de yaptım ama pek bi faydasını göremedim 🤷🏻♀️