1melekannesi3858 canım 1 sene önce 2.cocugu düşünmeye başlayınca çıktı kan pıhtılaşma sorunum ardı ardına 2 düşük yaşadım boş gebelik ve kimyasal genetige gidince öğrendim tabi tesler falan 2,3 ay sonra netleşti ecopirin kullanıyorum şuan 3 aydır hamilelik düşünüyorum ama şuan için bı gelişme yok
Doktorum hamile kalinca ya iğneye başlarız yada hapın mg ini yukseltiriz dedi o yüzden hamile olduğumu ogrenir öğrenmez gidicem 🙏🏿🥹