Efberkn allah razı amin inş sizde öyle ve tüm bu uğurda bekleyen dua edenlerin yar ve yardımcısı olsun allah. Evet ya çok ama çok zormuş kendimle alakalı her şeyi erteleyen ben minik kızım için asla erteleme söz konusu bile olamıyor, onlar yeter ki iyi olsun , sağlıklı olsun değer bu streslere de diyeyim 🤭🙃 tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum