Gulceefe-00 Kızlar benim bat 20 mayıs görünüyor ama bazen 2 gün falan önce olduğum da oluyor. Sizler ne durumdasınız test için erken ama bu aydan ümidiniz var mı?
Umut5135 20 mayıs Benim de umudum sıfır prolatinim yüksek ti dr çatlamaya hazor 3 yumurta var ama çatlamaz bunlar prolaktin baskılıor muhtemelen demişti
ilaydagkk1 Benimde beklenen 20 mayıs ama bazen 3 4 gün oynuyor göğüslerim gergin ve hassastı dğne kadaar 2 3 gün önce ama azaldı dün 4 mayısta yumurtlama belirtisi yaşadım bilmiyorum hassasiyet azalıp böyle gebelik öğrenen var mı
Seima06 Arkadaşlar benim adetimin 23.günü hala pik göremedim ovulasyonda.sabah bir değil ikinci idrarda yapıyorum saatler uymuyo sadece sizce yanlışmı uyguluyorum
ilaydagkk1 Gulceefe-00 ben salı günü kan vericem canım sma çok sık rğya görmeye başladım en son böyle kimyasal yaşadığımda olmuştu ki bu kadar gerçekçi değili şuan rüyalarımı resmen yaşıyorum
Gulceefe-00 ilaydagkk1 anladım canım umarım bir sorun olmaz ben de henüz test yapmadım belki yarın yaparım diye bekliyorum
Gulceefe-00 ilaydagkk1 dayanamadım bir saat önce yaptım tertemiz hiçbir şey çıkmadı🤣karnım ağrıyor zaten muhtemelen bu ay da olmadı 3 gün kaldı herhalde adet olurum
ilaydagkk1 Gulceefe-00 benim dün akşam belime kısa bir ağrı geldi ondan sonra gitti şuan adet ağrısı yok 0 bende