Selam kızlarrr, aceleci bebeğim 36. Haftada gelmeyi tercih etti. 10 mayıs cumartesi günü uyandığımdan beri karnım çok sertleşiyordu. Yalancı sancı sandığım için önemsemedim işlerime devam ettim. Ama gün içinde sık sık sertleşmeler devam ettiği için akşam 18:00 gibi hastaneye gitmek istedik. Nst bağlandığında sancılarımın 80-90 çıktığını gördüğümde şok oldum çünkü ben sadece sertleşme ve hafif adet sancısı hissediyordum. Doktor alttan muayene etti ve 2 cm açıklık olduğunu söyledi. Belki durdurabiliriz diye serum taktılar , bebeğin biraz daha gelişimini tamamlaması iyi olur dedi doktorumuz. Fakat serum fayda etmedi ve 2 saat sonra 5 cm açılmam olmuştu. Doktorum suyumu açıp süreci hızlandırmak istedi çünkü açılmam çok iyi ilerliyordu. Suyumu açtığımızda kasılmalarım şiddetlendi ama asla tolere edilmeyecek bir sancı değildi. Bol bol nefes egzersizi yaptım ve gece 4te açılmam 8 cm olmuştu. Ebeyle beraber odada ıkınma çalışması yaptık ve saat 5.13te 10 cm ile doğumhaneye girdim. 5.35te bebeğim kucağımdaydı. İlk doğum olduğu için minik bir epizyom var, 3 tane dikiş atıldı. Bir de zorlanmaya bağlı kuyruk sokumu ağrısı var çok zor oturuyorum ama onun dışında her şey çok güzeldi🥹