41 haftam doldu bugün ve zorunlu yatışım olucak ama açıklık sancı vs hıc bısı yok çok dua edın kızlar bende pozıtıf doğum hıkayesıyle gelmek istiyorum burda okuduğumda hep acaba bende böyle güzel bı doğum gecırırmıyım dıye dusunurdum çok dua edın kucağıma alıyım sağlıkla çıkalım hastaneden