Kendinizi yordugunuz için ağrı cok normal kendinizi yormamaya çalışın biliyorum biz ev hanımları için bu çok zor ama. Mecbur en azından bı anda yüklemmeyin kendinize .Ben de ilk oğluma hamileyken ufak bı kaza atlatmştm memlekette olduğumuz için hemen doktora gidememistik 1hafta sonra İstanbul’a dönünce gittim anlattım hemşire merak etme hiç bir sorun yok olsaydı o anda kanaman gelirdi dedi.