dilarasrbst Ssedaa Valla ben kızım için kokulu taş yapiyorum mevlutte dagitmak icin bos bos duracagima bir seyler yapayim bariii 🤗
Yusufaras Ssedaa oglene kadar uyuyorum kahvalti yapiyorum isomi tutuyorum yemek yapiyorum esim 5 te eve geliyor sofrayi hazirla topla cay koy cay ic saat anca zaten 8 9 gibi oluyor sonra meyve fasli aksam oluyor 😁😁😁
Neriman-mom Ssedaa bende hep evdeyim. Doktorum yürüyüş yapmamı soylüyo. Bazen yapıyorum bazen unutuyorum. İlk 3 ayı halsiz olduğum için evde olmam çok iyi oldu
Burcuk Ssedaa son 8 hafta evde geçecek cidden neler yapıyorsunuz 🙂)) bende merak ettim. Yerler buz dışarı da çıkamıyorum . İnternette yok. Eşim de gidecek 3 güne .. Sadece iki aktivitem olacak kaynanamın günleri 😬 annemle avm gezmece olacak
Minimini04 Evde durmaktan daha çok keyif alıyorum nedense bilmiyorum canım sıkılınca çıkıyorum geziyorum orası ayrı 🤣🤣
Maya1903 Bütün gün yatıp tv izliyorum internette takılıyorum bazen kitap okuyorum ve günlük rutin işleri yapıyorum sıkılınca dışarı çıkıyorum ama hemen yoruluyor gelip tekrar uyuyorum 😅
Sedefhayri Sabah kalkıyorum kahvaltı yapıyorum kızımla evi topla temizle hava iyiyse yürüyüşe çıkıyoruz sonra eve gel örgü örüyorum etamin yapıyorum pano ve havlu sonra yemek yapıyorum sonra zaten eşim geliyor yemek he çay iç mehve ye yat 😂