Ezgi3545 Kızlar şuan 9. Haftadayım. 10’dan itibaren bu test yapılır diyorlar. Sizce kaçıncı haftada yaptırayım? Bu firmaya fetal dna testi yaptıranınız veya duyan bilen varsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🌸
Aaaaasyaaa Ezgi3545 Ezgi3545 canım testi yaptırdın mı acaba nevagen genetik nasıldı memnun kaldın mı ücret neydi birde
bizzocone Ben de şuan 10. Haftadayım bu testi yaptırmak için iyi bir yer arıyorum burayı duymadım şimdi Eurofins ile görüştüm bakacağım bu hafta içinde karar vermeye çalışacağım
Ezgi3545 bizzocone yani 10’da mı yaptıracaksın ben doktorla görüşünce 11-12 daha iyi bi zamanlama olur ne kadar geç ı kadar iyi gibi konuştu
Ezgi3545 Aaaaasyaaa evet yaptırdım gecikme olmadı doktoruma ve bana sonucu attılar. Ne kadar kaliteli oldugu konusunu geniş bilgim olmadığı için kıyaslayamıyorum ama ben olumsuz bişeyle karşılaşmadım çok şükür 🙏🏻
cdss Aaaaasyaaa ben de Nevagen’e yaptırdım çok memnun kaldım yetkilim Esin hanımdı çok ilgilendi sağolsun 1 haftada sonuçlar çıktı
bizzocone Betgul ben memnun kaldım 10 güne çıkar dediler 10 gün olmadan çıkmıştı. Cinsiyete falan da baktırdım. Şükür bebiş de iyiymiş