Eslem2112 1 tane kızım var 2 yaşında bir tane daha olsa birinden biri eksik kalır en azından kızım büyüyene kadar 2. Bebe istemyorum üstüne kızım emiyor hala bıraktıramadim. 3 tane çocuğa bedel çok hareketli suyumu çıkarıyor bütün gün. 2. Bebe o kadar çok uzak geliyor ki kızıma baktıkça anca kaza ile olursa yoksa uzun sure nooo 😂 adet düzensizliği de var bende kendimi bildim bileli geç döllenme oldu kızım ondan daha çok psikolojim bozuluyor üstüne de bu testlerde gördüğüm sonuçlar kalpten götürecek hale geliyor. Rabbim isteyene hak edene nasip etsin 3. Yılın sonunda kızım nasip oldu o bana yetti,😁