Masal2021 Hep olumsuz konuşuyorum ama maalesef bu da öyle, hatta geçen ay daha yeni başıma geldi. Gebelik istemiyorum ben yüreğime Iniyordu çok şükür kanda 0 çıktı değerim rahatladım. Maalesef idrar testlerinin çoğu yalancı pozitif verebilitor. Gebelik olsun olmasın guvenilmiyor artık maalesef bence yarın tekrar verin sonuçlar böyle çıkıyorsa varsa zaten çıkar. Yada adetinizi bekleyin daha 5 gün var bu sürede bir anda kendini gösteebilir varsada,