Kızlar dün de duphaston’la ilgili başlık açmıştım. Duphaston’u bırakalı 3 gün oldu. Reglim hala gelmedi. Normalde dün regl günümdü. Dün feci bel ağrısı bacak ağrısı baş ağrısı yaşadım. Memelerim dünden beri infilak edicek öyle bir acıma uçları da feci durumda hassas😂 aha dedim reglo geliyo ama gelmedi. Bu sabah bi uyandım ne bel ne bacak ağrısı hiçbiri yok. Ama memeler patlama noktasında devam😂 bi de yine beyaz kremsi bi alıntı gelmiş. Bu duphaston’un etkisi mi acaba yav? Dün idrar testi yaptım ama negatif çıktı. Bu ay zaten olduysa bile geç döllenme şüphem var. Kaç gün daha bekliyim kan testi için ya? Var mıdır bu ilacı kullanıp bıraktıktan sonra böyle etkiler yaşayan? Kafaları yiyeceğim