Merhaba güzel anneler ve anne adayları. 9 haftalık hamileyim, İdrar yolu enfeksiyonu için doktorum texef antibiyotik yazdı, eczacı infex verdi birebir aynısı dedi. Gebelikte bu antibiyotiği kullanan var mı? Kağıdında da gebelikte kullanımı önerilmez yazıyor kafam karıştı. Kullanan varsa yorum yazabilir mi