Momy02 İlk doğumumu epiduralli yaptım yapılırken 3-4 saniyelik bir elektrik çarpması yaşanıyor o an acısı var sonrası rahatlık ama tekrar düşünür müyüm bilemem acısını hatırlıyorum çünkü bazıları da hiç hissetmiyormuş şaşıyorum öylelerine ben bağırmıştım anlık sonrasında bel ağrısı bırakıyor tabiki ama doğum için kolaylık diyebilirim şimdi ikilemdeyim yaptırsam mı yaptırmasam mı diye