Onurbanuu Merhaba sorun yukarda kızlar reglım gectı e2p4 baktı doktor ıyı sana bu ay bu sekılde yapıcam dedi 6mm bı yumjrtam var 5 gun sınra kontrole gıdıcem 4bb embrıyom var boyle olup gebelık olan varmı lütfen yazarsanız çok sevınırım 💗