Gofretinannesi canım sana detaylıca anlatayım merkezimiz çok güzel gelişmiştir Şehitkamil ve şahinbey. İlçe olarak zorunluysan Nizip güzel, oğuzeli yavuzeli nurdağı islahiye araban buralar gelişmiş değil daha köyümsü yerler bunların içinde de nizip hariç yine en iyisi oğuzeli