anon1 Geçmek bilmiyor sanki yeniden aşık olmuşum gibi sürekli aklım bebeğimde bir an önce kavuşmak istiyorum.
Ayse0434 anon1 38+5 benim de öyle ya geçmek bilmiyor napcaz her sabah bu gece de doğum olmadı diye uyanıyorum 🤣🤣
yarenatlas anon1 yalnız değilmişim biz de 37+4 üz her şey hazır sadece bebeğimin gelmesini bekliyorum artık zaman hiç geçmiyo gibi 🥹🥹
Ayse0434 anon1 ben o haftada daha hastane çantamı temizliğimi falan yaptığım için biraz hızlı geçti 😅