cerennnkk örnekleride varmış çevrenizde ama gerçekten kullanılmıyor yada sizin dediğiniz gibi kim neyi begeniyorsa onu söylüyor ha bu kötü birşey mi değil ama iki isim aynı anda kullanilmicaksa neden koyulur düşüncesi oluşturdu. Benimkinin ikinci ismi efe Allah’tan kısa ama genede söylenmiyor hani biz bile genelde kullanmaya dikkat etsemde tek isimle cagirdigimda oldu oluyor ☺️ tabiki karar sizin ne olursa olsun adıyla yaşasın inşallah 🤲