Kanda beta değerim yüksek çıkınca doktora gidip keseyi görürüm diye düşündüm ki hamd olsun gördüm fakat doktor bebeğin 7+4 olduğunu söyledi. Yani üstüne görmüşsün belli ki dedi . Ayrıca gebelik planımız olmadığı için de bugün folik asite başladım inşallah geç kalmış olmam