Bende 2 hafta önce kurtaj oldum ve kendime söz verdim tekrar gebe kalırsam asla araştırma yapmiycam asla kötü dusunmuycem ve 3 aydan önce doktora dahi gitmeneyi düşünüyorum.eskiden insanların gebeliği ne kadar rahat ve kolaymış şimdi ise hormonlu yiyeceklerden dolayı yok dis yok bos gebelik beta artışı kese gözükmesi yolk kesesi varmi sonrasında bebek varmi ay ne stresli seyler insan hamile kaldığına sevinemiyor ya.en iyisi akışına bırakmak zırt pırt doktora gitmemek.