Zeynep85 Merhaba güzel anneler 30. Haftadan sonra bebeğin hareketlerinde bir azalma oluyor mu yoksa kıpır kıpır mı sizde durumlar nasıl
Tontis2025 Zeynep85 benim 32 de bi yavaslama oldu sanki 2 günlük simdi düzeldi 33 olacağız yarın. Takmayın bebislerin kafasına esiyo bazen yavaslıyo brn artık bunu anladım panik yapmaktan artık günüm mahvoluyordu
aylisinannesi Bende daha arttı hatta belirgin hale geldi diyebilirim 🥰 maşallah yatınca yada dinlenme moduna gecince kıpır kıpır
Zeynep85 aylisinannesi maşallah benimde bazen kıpır kıpır bazen çok sakin öyle olunca korku kaplıyor içimi şimdi de aşırı sakin😔
Zeynep85 Tontis2025 dün akşam açken özellikle kıpır kıpırdı bugün çok sakin bende biraz evham yaptım açıkçası
Tontis2025 Zeynep85 yok yok belirli aralıklarla azda olsa hareket varsa takmayın hic olmazsa endiselenin. Benim bebis bugune kdr kafasına göre geldi valla bir günü bir gününü tutmadı