Ben Erciyes Hastanesinde Bilal beye yaptırdım. Şubat ayında 3400 tl idi. Çok sakin ilgili bir doktor yaklaşık bir saat sürdü, bebeğimin pozisyonu uygun olmayınca biraz yürüyüş yaptım çikolata yedim pozisyonu uygun olana kadar bekledik. Tavrı da çok iyiydi, olumsuz şeyleri bile çok güzel sakinleştirici bir üslupla aktardı.