Hanımlar geçen çarşamba günü gebe olduğumu öğrendim sonuç 614 çıktı.
Dün doktora gittim keseye bakar sandım önce kan tahlili istedi değerin düşük yarın gel dedi. Şimdi dünkü sonuçlar çıkmış beta 5055 olmuş. Aralarında 5 gün var yani. Sizce artış nasıl az mı