Kızlar lütfen daha önce küvez geçmişi olan varsa yorum yazsın çok çok üzülüyorum bebeğim 2 kilo hiçbir sıkıntısı yok sadece emme refleksi az olduğu için küveze aldılar siz evde besleyemezsiniz dediler. Yarı yarıya ağzından hortumla ve şırıngayla besliyorlar 3 gün oldu hortumu bırakıp tamamen şırıngayla beslemeye ne zaman geçerler bana ne zaman emzirtirler merak ediyorum hiç emziremedim sütümde gelmiyor çocuğumu oradan alıp evde kendim bakamazmıyım kaç güne verirler sürekli bunu düşünüyorum sütümü getirmek için ne yapabilirim 😔