Dadili bende aynı durumu yaşıyorum 7 haftalıkken öğrendim o zamandan beri ilaç kullanıyorum. Benim igm pozitif 1,13 felan dı en yüksek, özel laboratuvara bile baktırdım 4 farklı devlet ve arastırma hastaneleri gezdim her hastane farklı deger cıkardı. İgg pozitif olmadı hiç çok şükür igm negatifleşti daha kontrole gitmedim hapı kullanıyorum hala, suan 19+4 deyim 12 haftadan beri perinatoloji takipliyim kalbini ferah tut zor ama bebegin için stres yapma . 2 kedim var eşim ve ailesi onları sucladı bu beni cok etkiledi ama kontrol altına almayı başardım sende yapabilirsin.